Een probleem met je code?
Lees onderstaande tekst aandachtig, vermoedelijk vind je de oplossing
De meest voorkomende problemen zijn
Uw code is vervallen
- SMS code: geldig de dag dat je ze ontvangt en de twee volgende dagen. (Er staat dus niet: 72 uur)
- BANK code: geldig de dag dat je ze ontvangt en de 7 volgende dagen.
Je gebruikt verkeerde codes
- BOEK code
- BOEK codes werken niet op deze site. Je moet naar de link gaan die in je handboek bij de code staat gedrukt.
- SMS + BANK code
- Enkel de codes die via de Vlaamse site zijn gekocht, werken op deze site.
- Je kunt dus op deze site geen codes van onze Franse of Engelse site gebruiken.
- SMS code
- Je hebt een SMS code en je vult deze in in het raster: 'Ik heb een BANK code'. Je moet de code dus invullen in het raster: 'Ik heb een SMS code'.
- Als login moet je het gsm nummer ingeven waarnaar Storedesk de code heeft gestuurd.
- BANK code
- Je hebt een BANK code en je vult ze in in het raster: 'Ik heb een SMS code'. Je moet de code dus invullen in het raster: 'Ik heb een BANK code'.
Ik heb geen code ontvangen
- SMS + BANK code
- Koop niet opnieuw een code!!!
- Codes woden niet door ons gemaakt en niet aan ons betaald. Storedesk maakt de codes.
- Het heeft dus geen zin om de site te contacteren als je geen code hebt ontvangen. Wij kunnen niet helpen.
- Het heeft ook geen zin om op het forum de hulp van bezoekers in te roepen.
- SMS code
- Een SMS code kan alleen besteld worden via een echte Belgische gsm operator. (Vb. Base, Proximus, Telenet (...).
- Via niet echte operators of telefoonkaartoperators zoals LYCA (...) kan het dus niet.
- Een gsm van je werkgever is vaak (zonder dat jij het weet) geblokkeerd voor het versturen van een betaal sms.
- Soms zijn er problemen met operator ORANGE die ofwel laat, ofwel niet een aanvraag voor een code doorstuurt.
- Uw operator kan geen code naar u versturen als je onvoldoende belkrediet hebt.
- Heb je geen SMS code ontvangen en het is geen van bovenstaande problemen, klik dan onderaan op 'Probleem code'.
- BANK code
- Een BANK code kan alleen via de site besteld worden. Het kan niet via een bank overschrijving.
- Sommigen slagen erin om bij het bestellen van een BANK code een fout in hun email adres te schrijven (Vb .be in plaats van .com of een fout in hun naam). De code wordt dan naar het foute email adres gestuurd en zal niet bij jou aankomen.
- Zorg ervoor dat je mailbox niet overvol zit, zodat je geen email met code kunt ontvangen.
- Heb je geen BANK code ontvangen en het is geen van bovenstaande problemen, klik dan onderaan op 'Probleem code'.
Gisteren werkte mijn code en vandaag niet meer. (of) De code werkte op mijn laptop, maar niet op mijn phone.
- BOOK + SMS + BANK code
- Een code kan maar op 1 toestel tegelijkertijd gebruikt worden. Een code is zo gemaakt dat wanneer ze op een ander toestel wordt gebruikt, ze automatisch van het eerste toestel wordt gewist.
- Maar sommige toestellen zijn hardnekkig en willen niet dat een code wordt gewist. Het gevolg is dat wanneer je ze later (als je IP is gewijzigd) op hetzelfde toestel gebruikt, of op een ander toestel, de site reageert alsof de code op twee toestellen tegelijkertijd wordt gebruikt. Je krijgt dan een foutmeldig op je scherm (vb code is expired).
- Jij alleen kunt dat problem oplossen:
- door het werkgeheugen van het toestel waarop de code eerst werd gebruikt te wissen en het toestel uit te schakelen.
- Soms helpt het om een andere webbrowser te gebruiken.
De afbeeldigen of de stem komt niet overeen met de vragen
- Onze sites staan op zeer krachtige servers bij Combell, zodat 1500 bezoekers tegelijkertijd en zonder probleem kunnen oefenen. Het probleem ligt dus ergens bij jou.
- Wat kan je doen?
- Uw toestel bewaart blijkbaar alle afbeeldingen in zijn werkgeheugen en dat zit vol. Wis het werkgeheugen en schakel het toestel even uit.
- Soms helpt het om een andere webbrowser te gebruiken.